torsdag 26. august 2010

Skandalemembran

Jeg har tidligere påpekt at membranleggemannen gjorde en middels jobb. Det viser seg at den var skandaløst dårlig. De siste dagene har det dukket opp stadig nye feil. Den groveste fant jeg under rørgjennomføringen i dusjen. Her hadde vi planlagt kun dusjvegger, og da er det jo ekstremt viktig at rørgjennomføringene er tette. De skal jo forsåvidt alltid være tette.

Her er et nærbilde av undersiden av rørgjennomføringen. Sjekk den glugga under røret! Innenfor er kun luft, ikke lim.

Alle feilene (jeg gidder ikke liste opp alle) har ført til følgende konklusjon: De som har gjort jobben driter i å gjøre en god jobb, og jeg kan ikke ha sånne folk inn i huset. Spesielt ikke i våtrom. Derfor fikser jeg alle feilene sjøl, og ber om ny faktura. Jeg tror jeg skal få alt tett, men vi bytter ut dusjveggene med dusjkabinett.

Kjære Fjeldkårstad Gulv AS: Hva med å legge ned virksomheten og heller begynne med noe dere bryr dere om?

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se bilder av flisene på badegulvet... Eggene på kjøkkenet var stilige :)

    SvarSlett