tirsdag 17. august 2010

"Jaj stå på hoset ditt nå! Jaj ikke komme inn!".

Jeg har siden mai i år prøvd å få tak i en person som kan legge gulvbelegg på vaskerommet og membran på badene. Dette er en bransje der man har som hovedregel at man aldri ringer tilbake, og kun tar telefonen hvis det er håp om å få en ny kunde.

For to uker siden lyktes jeg i å få tak i en person som kunne legge beleggene. Riktignok til blodpris, men jeg sa at det var greit hvis de kom og gjorde jobben med en gang. Det er viktig å få på plass disse beleggene nå, siden det stort sett er baderommene som gjenstår.

Etter dette har jeg ringt nesten daglig, og mot slutten flere ganger hver dag for å få tak i fyren som skulle legge beleggene. Han tok aldri telefonen, og han ringte selvfølgelig ikke tilbake. Dette har vært ekstremt frustrerende, og jeg blir litt sliten av å være forbanna. Men så, i dag, fikk jeg altså en telefon med de bevingede, nei, gebrokne ordene som er gjengitt øverst.

Jeg håper polakken e.l. gjør jobben skikkelig. Hvis jeg må klage er det bare ett sted å ringe. På en dør, et sted på Karmøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar