søndag 22. august 2010

Hvor harre blitt av røøøøøret mitt a?

I forrige innlegg skreiv jeg om at det kom til å bli vanskelig å klage på membranleggejobben. Fruen i huset lurte på om jeg var sikker på at det var noe jeg måtte klage på. I et øyeblikks svakhet måtte jeg innrømme at det kunne jo hende at membranleggemannen gjorde jobben perfekt.

Særlig.

Først oppdaget jeg at han hadde glemt å sveise en hel skjøt, og deretter oppdaget jeg at han hadde lagt belegget rett oppå skarpe kanter rundt sluket. Så jeg ringte. Jeg har gitt opp å ringe gulvleggersjefen, så jeg ringte en annen som kunne formidle klagen, og jammen kom han og fikset opp med en gang. Men så, mens jeg stod på badet og tok noen mål, oppdaget jeg plutselig at dreneringsrøret fra membrankassen var borte og dekket til av gulvbelegget.

Man skulle tro at en membranleggemann visste litt av hvert av rørene på et bad. Det var altså feil. Ikke bare det, han har altså tatt seg den frihet å fjerne det røret han ikke visste hva var til. Ny klage. Han kom tilbake, putta røret inn og fuget fint rundt. Jeg håper han traff der han skulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar