mandag 4. oktober 2010

Beinhard innspurt

Det lange oppholdet i bloggingen skyldes ikke restitusjon etter rødsprittesten. Jeg har rett og slett jobbet som en idiot hver dag, og den siste uka til langt på natt. I dag, 4.oktober, var liksom den magiske datoen. Snekkerne skulle komme for å sette inn dører og lister. Det skjedde jo ikke. Men de kommer i morgen... Uansett måtte jeg være ferdig med hallen sånn at trappa kunne monteres i dag.

Den siste måneden har dette skjedd: ... nei, jeg gidder ikke lage en sånn skryteliste igjen. Rommene er faktisk ferdige, med unntak av kontoret/gjesterommet. Dessuten gjenstår en del arbeid på kjøkkeninnredningen. Kjøkken fra Kvik er en historie for seg.

Bildet viser deler av hallen, med åpen løsning inn til toalettet. Gulvet blei fuga i går kveld (etter at bildet blei tatt), så det ser litt mer smoooth ut nå.

4 kommentarer:

  1. Godt jobba. Nå er det like før innspurt og jeg vil se bilder!!! Gleder meg enda mer til å se live....

    SvarSlett
  2. Jeg tar selvkritikk! Bilder er herved servert :-)

    SvarSlett
  3. Når man tar bilde av seg selv i speilet på badet, så trodde jeg det var meningen at man bare skulle ha på seg undertøy?

    SvarSlett
  4. Hæhæ, jeg beklager på det groveste. Jeg planla faktisk min egen parodi på akkurat det, men det var en haug med komikere som kom meg i forkjøpet.

    SvarSlett