torsdag 2. september 2010

Kjendisbloggeole kårer årets rødsprit

Jeg er så heldig å være en av få kjendisbloggere som får være med på å kåre årets rødsprit. Jeg har fått postkassa full av rødsprit i det siste, så det har vært utrooolig slitsomt å teste alle.

De som blei med i konkurransen:
  • "Rødsprit" - Produsent: Unitor Chemicals AS
  • "Rødsprit" - Produsent: Arcus Kjemi  AS
  • "Rødsprit" - Produsent: KPT Naturfag AS
Ukultiverte mennesker vil påstå at all rødsprit smaker likt, men lengre fra sannheten er det knapt mulig å komme. I begynnelsen er spritaromaen dominerende, men etter hvert trer nyansene fram, spesielt hvis du lar den få noen minutter i glasset. Tanninnivået er veldig høyt i samtlige flasker, noe som gjør at tørsten etter mer blir enda større. Taperne i testen har et ganske sterkt innslag av plast, mens vinneren skiller seg ut med klare hint av verdens beste hvitvin: Blue Nun.

Og vinneren er "Rødsprit" fra Arcus Kjemi AS! Gratulerer!

PS! Buksa jeg har på meg er en ekte D&G. Fy søren så bittert det var da jeg sølte smøremembran på den ass.
PPS! I kveld skal jeg til frisøren. Jeg skal fortelle ALT om det i morgen.

1 kommentar: