torsdag 10. juni 2010

Hitachi i solnedgang

For å få litt variasjon i arbeidet har jeg begynt å legge litt gulv på de rommene som jeg er ferdig med å male. Eller, for å være mer presis, på det rommet jeg er ferdig med. Jeg er jo egentlig ferdig med to rom, men i det ene ligger en stabel med gipsplater som jeg ikke orker å flytte på. Så nå har jeg i alle fall lagt laminat i boden, og jeg er faktisk ferdig med et rom. Det liker vi.

Jeg måtte selvfølgelig dra fram min kjære Hitachi kapp- og gjærsag under gulvleggingen. Egentlig en mild overdrivelse, siden laminat egentlig kan kappes med kniv og gaffel. Dessuten blir sagbladet sløvt av å skjære i lim og plast, men det er jo så altfor gøy å bruke ordentlig verktøy.


Jada, jeg har lagt på den glorete fargen sjøl. Det har vært fine solnedganger hele uka, men da jeg endelig husket kameraet var det selvfølgelig delvis overskyet og dessuten litt for tidlig for solnedgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar